lørdag 27. desember 2014

Snart nyttårsaften

Snart er det nyttårsaften og nyttårs-festbord skal dekkes. Jeg har så smått begynt å prøvedekke litt. Dette går i svart, hvitt og sølv...

 Min nye favoritt champagne . Ikke bare har den et lekkert design, den smaker fantastisk!!


 3 nøtter til Askepott har fått være med inn i det nye året...kanskje er de magiske og ønskene våre blir oppfylt ;-)
Istedet for brikker eller dekketallerkner har jeg brukt store glitterstjerner som kuverter. 2 servietter utenpå hverandre, pyntet med et hjerte i svart og sølv. 
 Duken er en arve-gardin i svart fløyel og arve-likørglass er små vaser for rosene.

Det er ikke ofte jeg bruker høye lysestaker, men jeg syntes disse vakre snø-lysene fra Lene Bjerre trengte å komme litt "opp"


I morgen skal jeg prøve et i gull...som er favoritten min denne julen...

Ha en fin kveld.

Klem Bente <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar