fredag 12. desember 2014

Glitrende julegleder

 
 
 
Etter å ha vært fraværende på bloggen i over 2 mnd er jeg tilbake igjen, og har som mål å lage regelmessige blogginnlegg. Det var litt mer jobb enn jeg trodde å være blogger!!
 
2 ganger i året har jeg åpent hus hjemme hos meg selv. Her dekker jeg opp 2-3 forslag til sesongens festbord, og selger alt du trenger for å dekke et vakkert bord. ( nesten alt...)
 
Uken før 1 advent hadde jeg mitt "Glitrende julegleder" arrangement, og under finner du bilder av et av bordene jeg  hadde pyntet til dette arrangementet.
 
 Her har jeg pyntet hele bordet. Under mosen har jeg lagt plastiskk, og jeg dusjer mosen annenhver dag, slik at den ikke drysser så mye. Som blomsterpynt har jeg her brukt svibler. Disse utvikler seg hele tiden og bordet vil forandre seg i takt med blomstene. Det meste av pynten er fra Lene Bjerre, det samme gjelder dekke tallerkener, servietter og lys.
 De vakre serviettene kan brukes på begge sider, og jeg har valgt å legge annenhver, og med en liten lerkekongle gren oppå..


Jeg elsker disse serviettene fra Lene Bjerre..
 
Nyt dine egne "sweet little moments" <3
 
Klem Bente <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar