søndag 14. desember 2014

Mer Glitrende julegleder

Det andre bordet jeg pyntet til årets Glitrende julegleder ble et skikkelig gullbord. Det kunne like gjerne vært et bryllupsbord. Jeg har falt skikkelig for vasen "Boblen" fra Magnor. Jeg syntes kanskje den har en litt for bred kant oppe, men pytt, pytt.. bortsett fra det elsker jeg den runde formen og fargene den kommer i. Her har jeg brukt den i "glam" og "lyster" gull. Løperen er metervarestoff fra Lene Bjerre. 




 De deilig makronene fra Håndverksbakeriet i Drøbake passer perfekt i glassklokkene . Gullkongle, valnøtt og telysestaker er fra Lene Bjerre.

 Kan ikke annet enn å elske denne vasen......

 Disse glasskolokkene kan fylles med godteri eller småkaker som passer bordet. Jeg har også brukt noen til å ha kubbelysene på. 

Det var litt glam inspirasjon, på denne 3 søndag i advent.

Tenn 3 lys, for lengsel, håp og glede i kveld <3

Klem Bente 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar