fredag 19. desember 2014

Reportasje i lokalavisen

Det var veldig stas, og enda mer skummelt når lokalavisen ville skrive om meg . Hva skulle jeg lage? Hvilke farger skulle jeg velge? Hva ville slå best ann, Hva ville gjøre seg best på bilder i avisen?  Tenk om ingen ville like det jeg viste frem? Hva om jeg ikke fikk det til? Jeg legger mye tid og energi i det jeg skal vise frem, og har skikkelig vondt i magen i forkant når jeg har muligheten til å "selge" meg selv.  Dette er 3 gangen Akershus Amtstidenes journalist  Mariann Leines Dahle skriver om meg. Første gangen var for snart 9 år siden, rett etter jeg hadde startet firmaet mitt, andre gangen var i forbindelse med julemagasinet hun lagde for lokalavisen for 4 år siden, sist var nå for 1 uke siden. Og som de andre gangene var jeg veldig usikker og urolig på forhånd, men som de andre gangene var det ingen grunn til bekymring. Denne vakre damen  har en egen evne til å få deg til å slappe av og få frem selvtilliten din, slik at du virkelig har tro på deg selv og det du skal snakke om og vise frem. 

 Jeg valgte rett og slett og vise mitt eget "julebord" som i år vil gå i gull, hvitt, brunt og natur. Håper dere også liker det. 

Alle bildene er tatt av Mariann Leines Dahle.










Ønsker dere alle en deilig fredagskveld, og lurer du på hvordan du skal pynte ditt julebord, se gjerne andre blogginnlegg, eller min Facebookside; Kreativ Blomsterservic

Klem Bente <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar