søndag 30. mars 2014

Bryllupsbord

De fleste ønsker en "rød tråd" gjennom bryllupet sitt. Det kan være i form av en farge, eller to, eller et tema. Det starter ofte allerede med invitasjonene, så i brudebuketten og til slutt bordene med menyer og bordkort(. Eller helt til slutt, takkekortene;-) )

På et bryllupsbord er det ofte så mye glass og service, at det er liten plass igjen til store bugnenede dekorasjoner. Men det betyr ikke at vi ikke klarer å pynte det både lekker og stilfult. En enkel calla sammen med eføygrener kan være like virkningsfult som en stor dekorasjon i sterke farger. Helheten er viktigst syntes jeg :-)

På runde bord får man gjerne litt  mer plass å boltre seg på, enn på langbord.

Under har jeg delt noen bilder av bord jeg har pyntet.

Dette bordet hadde god plass på hovedbordet, så da lagde jeg noen borddekorasjoner med litt størelse på, og blandet med runde enkle glassboller. På bordene ut fra hovedbordet satt gjester på begge sider, og det ble mindre plass. Da brukte jeg glassboller i 3 str sammen med eføy grener,

Her ser dere flotte calla sammen med  eføy grener som snor seg mellom glass og bestikk og sammen gjør dette til et elegant og stilfult bryllupsbord.






Jeg er veldig glad i runde bord. Her er et i hvitt og sølv.Disse glasskransene er utrolig dekorative, og jeg leier de ofte ut til bryllup.

Til slutt helt enkelt, men akk så vakkert <3 Røde roster i brudebuketten, og røde roser i glassboller på bordet <3

Fra Profeten, Kahlil Gibran (1883-1931)

Kjærligheten gir ikke annet enn seg selv og
tar ikke fra andre enn seg selv.
Kjærligheten eier ingenting og kan ikke eies;
For kjærligheten er nok i seg selv.

Ha en strålende søndag <3

Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar