søndag 23. mars 2014

Brudebuketter

Da jeg gikk på blomsterdekoratørskolen lærte vi at brudebuketten er" brudens smykke" Og skal fremheve bruden og kjolen. Det er mange hensyn å ta, brudens størrelse, kjolens fasong og farge, årstid etc..

For meg er det veldig viktig at alle brudene "mine" får sin drømmebukett, og er veldig opptatt av at hun selv skal ha en mening om hva hun ønsker. Derfor beg jeg alltid brudene søke litt på nettet og gjerne sende meg linker til buketter de liker. Slik at jeg er litt forberedt til vårt første møte. Andre ting kan være en  favorittblomst eller at bryllupet har  et tema, i form av feks  en farge.

Brudebuketten skal være den perfekte prikken over Ièn ....Kronen på verket ;-)

Jeg ser alltid rett på bruden når jeg overleverer henne buketten, for det sekundet når hun får se brudebuketten sin, og den er akkurat slik hun ønsket, det er noen av mine beste øyeblikk og betyr mye for meg personelig.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å lage årets første bukett snart :-) Jeg elsker bryllup, blomster, brudebuketter, bruder, true love...sukk...sukk.. <3

Mens vi venter, deler jeg noen av fjorårets brudebuketter med dere :-)
Her 3 lange buketter, legg merke til den i midten, som bulker seg på samme måte som kjolen.
Her 3 buketter som har en hjerte fasong, lagd i et hjerte stativ.



Her 9 forskjellig runde enkle rosebuketter. Dette var bestselgeren i 2013, og virker som vi følger samme trend i år.

Da har dere fått en liten smakebit på brudebuketter. Fortsatt fin søndag <3

Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar