tirsdag 8. april 2014

Konfirmasjonsinspirasjon

Et par ganger i året har jeg inspirasjonsdager hjemme hos meg. Jeg har et show-rom med bredt utvalg av lys, servietter, løpere og masse annen pynt til bordet. På våren er tema konfirmasjon og festbord.  Jeg pynter opp et par bord, et med jente tema og et med gutte tema. Så har jeg små inspirasjons "teasere" rundt omkring, iform av pent brettet servietter, lekre lys, blomster etc. Folk kan komme og gå som de vil. Handle eller bestille for levering. Eller bare hente inspirasjon. Noen tar en kopp kaffe og en liten prat også. Veldig koselige dager <3 Under får du  smakebiter fra jente-tema. Guttebordene kommer i morgen. Ønsker du hjelp til å pynte et festbord, ta kontakt med meg :-)
Man kommer ikke utenom rosa når man pynter konfirmasjonsbord til jenter

Gammel-rosa, beige og creme. Legg merke til blondebåndet som er festet rundt servietten, samme blonemønster går igjen på lyset.<3


Litt lilla og syrin 
Servietter og lys jeg har pyntet selv. Mye man får gjort med pent pyntebånd og perler..
Det er ingen hemmelighet at jeg elsker Lene Bjerre <3 På bildet til venstre ser dere dekketallerkner, servietter, lys og lysestaker fra LB. Nederst til høyre en annen type lys fra LB



Da håper jeg du har fått litt inspirasjon til å pynte et flott festbord <3

Bente
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar