lørdag 21. februar 2015

Et lite prekonfirmasjonsbord

Det går mot høysesong for festbord, og for en som er over middels glad i å dekke bord er dette en av de beste tidene på året. Jeg har vært på messe og handlet inn lys, servietter og annen pynt. Så har jeg jo denne nye favoritten, Boblen, som kommer til å pynte mer enn et bord i år.  Jeg leier ut disse vakre vasene, slik at de som ønsker å bruke disse slipper å kjøpe 5-6 vaser. Jeg leier også ut andre typer vaser, samt dekketallerkener og lysestaker fra bl.a Lene Bjerre. Lys, servietter og løpere selger jeg. Så kommer du på et lite besøk til meg før du skal pynte festbordet ditt, så trenger du kanskje ikke løpe fra butikk til butikk for å finne de rette tingene eller fargene. Denne lørdagen har jeg brukt til å leke meg litt med noen av de" feminine" nyhetene mine. 

Elsker å pynte bordet i den nye spisestuen min. 


 Boblen i 3 str, jeg har valgt å legge pynten inne i vasene denne gangen. 




 Miniboblen i glam og metallic sølc. Tror kanskje jeg må invistere i den store også.

 Bordkort tips: Skriv navn på et sløyfebånd i en farge som passer og fest på glasset med en søt klype.

Disse flotte serviettringene leier jeg også ut.

Jeg venter på noen lys fra Lene Bjerre, og når de kommer vil jeg legge ut et mer maskulint bord. 

Ha en fin lørdag!

Bente <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar