søndag 15. februar 2015

Bryllupsmesse 10 februar 2015

Det er gøy å være med på messer, særlig  når bryllup tema. "Ditt drømmebryllup" er en lokal, hyggelig, liten messe, hvor lokale gründere kommer sammen og inviterer  brudepar, (særlig bruden kanskje) til en koselig kveld med "Bryllupsinspirasjon" Her ser dere mine bridrag: 


 Delikat brudebukett av fersken og rosa grenroser, samt hvite ranuncler og poppel.


 Swwetavalanche var en favoritt blandt 2014 brudene "mine" Flere av 2015 brudene falt også for denne vakre rosen.


Den vakre vasen "Boblen" designet av Finn Schöll for Magnor er min favoritt i år. Kanskje vil den smykke noen bryllupsbord også.



 En fin måte og pynte bord på er å sette lysene inn i blomsterdekorasjonene. Slik som her. Vakkert, ikke sant? 
 Blir virkelig stemningsfult når mørket faller på. 



 Gull blir mer og mer populært, også i brudebinderi. Her har jeg også brukt  smykker og brosjer som en del av brudebuketten. Dette kan være feks arv etter noen som står brudeparet nær. 





"Boblen Metallic" er en dekorasjon i seg selv. Her med fersken grenroser.


 Enkel brudebukett av hyasinter.

 Hyasinter også i bordpynten.
 Noen ganger syntes jeg det kan være pent å "pynte" blomsten litt.


Til slutt litt chabby chic inspirert brudebinderi. 



Håper dette kan være til inspirasjon <3

Ha en fin søndag.

Klem Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar