torsdag 1. januar 2015

Nyttårsaften 2014

De siste 4 årene har min eldste sønn, hans kjæreste og 2-3 kamerater feiret nyttårsaften med min mann og meg. Dette har blitt en riktig så hyggelig tradisjon. Vi spiser middag sammen, spiller en runde poker før de går videre rett før midnatt. I år var intet unntak. Her er vårt nyttårs-festbord, i svart, sølv og hvitt. Høytidelig, men også litt maskulint.

 Svarte middagservietter har fått selskap av årets favorittserviett fra Lene Bjerre. En liten smellert er gøy for gutter, og bong-bongen med liten gave og et spørsmål gjorde stor suksess.
Sviblene er  klippet ned og satt i vaser. En annen ny favoritt, boblen fra Magnor. 



 Kvisten min med alle krystallene som henger over spisestuebordet kommer jeg faktisk til å savne når jeg tar den ned..


 Det ble så stemningsfult og vakkert da mørket kom og lysene ble tent.


Håper dere alle hadde en flott feiring, og jeg ønsker dere alle et fantastisk 2015.

365 soloppganger
En nyutsprungen gren
365 doser dagslys
 kan bare settes
 en og en 
<3 
(Anne Grete Preus)



Klem Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar