søndag 25. januar 2015

Boblene mine!

En gang på 90 tallet kjøpte jeg en rund, grønn glassvase på Galligani i Oslo (tror det var der ) Etter at den knuste i forbindelse med flytting noen år senere, har jeg aldri funnet en som kunne matche den...før nå! Det tok litt tid før jeg kjøpte min første "Boble" ( da jeg først syntes den har litt for bred kant oppe) Men nå er jeg solgt og forelsket. Jeg har lekt meg med den siden november og gjennom julen, med  amrayllis og svibler, og nå i januar er det tulipaner og roser som får æren av å fylle denne lekre saken.  Og jeg gleder meg til å leke videre med disse vasene, i alsken farger og størrelser, utover våren. Kanskje noen av de får smykke et og annet konfirmasjons- eller bryllupsbord også? 
Boblen Winter Wonderland kommer i denne turkise, samt hvit og lilla.

Tulipaner utvikler seg hele tiden og gir vasen en nytt utrykk hver dag.

Deilig sukkertøy uttrykk med rosa tulipaner i turkis boble. Buble-gum..

Lilla Winter Wonderland med Memory Lane roser

Den klare vasen kommer i 4 str.



Kan noe så enkelt virkelig være så vakkert?

 Gull i Glam og Metallic, liten og stor.

 Stor Gull Glam (med fotografen i speilbildet)

Liten Gull Metallic med en amaryllisklokke

 Rester av svibler i Blank Boble

Sølv Metallic med en liten tulipan

Håper dere liker det jeg har gjort med Boblen, og vil dere se mer, følg med på bloggen fremover.

Bildet av morgensolen i en duggdråpe er ikke mindre enn solen.
(Kahlil Gibran)

Ha en deilig søndag kveld <3

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar