lørdag 23. mai 2015

Mai bryllup; 23.05.2015

2 mnd etter årets første brudebukett, som var i mars, er endelig bryllupsesongen i gang for meg. Og nå skal jeg lage brudebuketter og pynte bord nesten hver helg frem til midten av juli. Gleder meg til hver eneste bukett og hvert eneste oppdrag. Men, jeg må innrømme;  Det tar på følesesmessig. En ting er at jeg elsker bryllup og det å jobbe med bruder(og brudgommer), ta inn all energien de gir, se alle forventingene de har til den store dagen og det som skal skje- det gir meg virkelig mye energi og glede. Jeg blir kjent med disse vakre brudene, gjennom møter, mailer og sms. Noen ganger over et år -halvannet, noen ganger i løpet av noen få mnd. Som var tilfelle denne gangen. Men når bruden er så åpen, rolig og lett å bli glad i, det ingen sak. For jeg blir faktisk glad i disse vakre skapningene som bruder er. Og søte Ina er intet unntak. Det mest følesesladede øyeblikket for meg, er akkurat det sekundet når bruden ser buketten sin for aller første gang. Jeg merker jo med en gang om jeg har truffet, og jeg er like spendt hver gang. Skikkelig spent og nesten litt vondt i magen. Og Ina ble såååå glad, og da blir jeg så rørt og glad... og kjenner tårene komme....



Brudebukett av hvite roser og grenroser, grønn nellik og viburnum.


På runde bord pyntet vi med cremefarget lys, blassboller med lyse steiner, og de samme blomstene som i buketten.
Noen av blomstene lå rett oppå steinene..


...og noen fløyt på vann.

Legg til bildetekst

Ser ut som om blomstene står på rekke og rad, det gjorde de ikke, må være vinkelen jeg har tatt bildet fra..





Hovedbordet var et langbord




Små perledetaljer på båndet.





Tusen takk for tilliten, kjære Ina og Petter. Håper dere hadde en fantastisk dag, og at den ble akkurat slik dere ønsket at den skulle bli.

Størst av alt er kjærligheten <3 


Klem Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar