søndag 14. juni 2015

Bryllup på Reenskaug Hotel 13.06.2015

Det er alltid ekstra gøy når jeg skal levere "full pakke". Som i går, da jeg både pyntet bord på Reenskaug Hotel,  og lagde brudebukett, brudepikebuketter og corsager. Alt gikk i lyse rosa, hvitt og grønt. Sweet avalanche roser, både som stilkrose og grenrose, hvite små grenroser, brudeslør og ceropegia/hjerteranke. 

Brudebuketten hadde også små innslag av "bling" Både hjerter og kuler.


Hovedbordet. I bakgrunnen skimtes den vakre vasen Boblen, som brudebuketten skulle stå i.

Sweet avalanche...kanskje en av de vakreste rosene...



Jeg har noen elegante glasskranser som jeg ofte bruker når jeg pynter runde bord. Her er de surret med eføy først, så har jeg brukt de samme blomstene som i brudebuketten.



Alle stoelne har fårr hvite trekk og sølvfarget organza sløyfer.









Etter å ha pyntet bord, bundet og levert brudebukett m.m tilbragte jeg ettermiddagen foran tv´en med svensk prinsebryllup. En perfekt lørdag for en som er over middels begeistret for bryllup, kjoler og blomster <3

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar